012 422 18 58
Gdzie jesteś: Strona główna » Aktualności » Grupa terapeutyczna dla młodzieży szkół średnich objętej nauczaniem indywidualnym

Grupa terapeutyczna dla młodzieży szkół średnich objętej nauczaniem indywidualnym

Od października 2013 roku w Krakowskim Ośrodku Terapii prowadzona jest grupa psychoterapeutyczna dla młodzieży szkół średnich objętej, z powodu różnorodnych zaburzeń rozwojowych i emocjonalnych, nauczaniem indywidualnym.

Czas trwania grupy przewidziany jest na jeden semestr szkolny, zatem w roku prowadzone będą dwie grupy, z częstotliwością trzy razy w tygodniu w godzinach 9.00 – 12.15 (poniedziałek, środa, piątek).

Celem jest umożliwienie uczestnikom intensywnego leczenia psychoterapeutycznego w relacji
z grupą rówieśniczą
, której młodzież z nauczaniem indywidualnym często jest pozbawiona, co
w założeniu może dawać szansę powrotu do zwykłego trybu nauczania już w kolejnym semestrze.

Kwalifikacje do grupy trwają od czerwca, poprzez okres wakacyjny do momentu zebrania grupy. Liczba miejsc  jest ograniczona do 12 osób.

Udział w grupie jest bezpłatny.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z sekretariatem Krakowskiego Ośrodka Terapii pod nr telefonu 12 422 18 58.

 

następny: PROGRAM SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI

poprzedni: Wspomaganie rozwoju szkół w Gminie Miejskiej Kraków

« Wróć do kategorii

Styczniowa projekcja filmowa "Powrót"

18 stycznia 2018

Spotkanie odbędzie się 26 stycznia  (piątek) w "Krakowskim Ośrodku Terapii" przy ulicy Helclów 23a (w sali na poddaszu) o godzinie 20.00.

Sprawdź jakość powietrza!

05 grudnia 2017

Zapraszamy do monitorowania jakości powietrza na stronie:

monitoring.krakow.pios.gov.pl

Portal "Nasze Szkoły" - polecamy nauczycielom i rodziców

26 października 2017

Zachęcamy do korzystania z portalu Nasze Szkoły. Znajdą na nim Państwo wszelkie przydatne informacje na temat szkół z terenu Miasta Krakowa.

 

 

Szkoła XXI wieku na miarę oczekiwań uczniów. Wartość relacji w edukacji.

21 listopada 2017

 Zaproszenie na konferencję „Szkoła XXI wieku na miarę oczekiwań uczniów. Wartość relacji w edukacji.” w dniu11 grudnia 2017 r.